La scurt timp după ce a bifat o super-mutare pe piața media din România, PRO TV-ul dă lovitura de grație! După ce le-a suflat rivalilor de la Kanal D show-ul care le-a adus cea mai mare audiență, „Survivor”, televiziunea din Pache Protopopescu a transferat și unul dintre cei mai apreciați prezentatori ai stației. CANCAN.RO vă prezintă, în exclusivitate, detalii din culise.
Este de notorietate faptul că televiziunea din Pache Protopopescu a reușit să „fure” „Survivor” de la Kanal D. Lupta pentru supraviețuire, marele premiu în valoare de 50.000 de euro, dar și conflictele iscate între „Războinici” și „Faimoși” au fost ingredientele principale care au făcut din acest format unul de mare succes, care se pare că le-a surâs cehilor de la PRO TV.
Mai nou, PRO TV-ul pare că este pus pe achiziții serioase! Potrivit surselor CANCAN.RO, recent, a mai bifat un transfer de zile mari. Televiziunea din Pache Protopopescu l-a luat de la Kanal D pe unul dintre cei mai apreciați prezentatori TV. Mai exact, după ce au achiziționat formatul „Survivor”, cei din PRO TV se pare că s-au înțeles și cu Daniel Pavel, cel care a fost prezentatorul celui de-al doilea sezon „Survivor România”.
Chiar dacă era unul dintre cei mai apreciați oameni de la Kanal D, potrivit acelorași surse, prezentatorul TV n-ar fi stat prea mult pe gânduri în momentul în care ar fi primit oferta de la Pro TV. Ar fi semnat contractul extrem de repede, impulsionat și de oferta generoasă pe care a primit-o din partea oficialilor din Pache Protopopescu.
(CITEȘTE ȘI: MASTERCHEFII SE ÎNTORC LA PRO TV. LOVITURĂ PENTRU ANTENA 1)
Daniel Pavel a fost prezentatorul celui de-al doilea sezon „Survivor România”, în locul lui Dan Cruceru, care a avut pe mână primul sezon. Cu experiență de 12 ani în media, Daniel Pavel a trecut de la o carieră promițătoare de ofițer în marina comercială, la cea de om de radio și televiziune.
De-a lungul timpului, a fost prezentator al emisiunii „Business On Air”, la Radio France Internațional, program ce a fost și premiat de CNA în 2015. A făcut parte din echipa postului Antena 3 ca prezentator al unei emisiuni săptămânale de infotainment, și a ocupat și poziția de redactor-șef al Penny FM.
„Pentru mine, «Survivor România» reprezintă, în egală măsură, cea mai mare provocare profesională de până acum, cât și oportunitatea testării unor limite de anduranță fizică și psihică, pe care le întâlnești în viață doar dacă ai noroc. E un privilegiu pentru să fiu alături de acești concurenți, să le observ și comentez evoluțiile. Voi încerca să le transmit celor de acasă cât mai mult din emoțiile lor uriașe”, declara Daniel Pavel, în urmă cu ceva timp, pentru o publicație din România.
(VEZI ȘI: PRO TV A FURAT ”SURVIVOR” DE LA KANAL D. CANCAN.RO ARE TOATE INFORMAȚIILE DIN CULISELE NEGOCIERII)
Conform Paginademedia.ro, finala „Survivor România” de anul acesta a înregistrat următoarele audiențe:
Naţional. Românii au fost cu ochii pe finala show-ului „Survivor”. Cu Daniel Pavel la prezentare şi cu Zannidache câştigător, Kanal D a adunat o audienţă medie de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut.
Postul Dogan a fost lider de audienţă, cu o cotă de piaţă de peste 30%. Pe interval, locurile doi şi trei au fost ocupate de Pro TV şi Antena 1, cu 630.000 respectiv 484.000 de persoane pe minut.
Urban. Liderul a rămas neschimbat şi în mediul urban. Kanal D a dat show-ul serii, cu o audienţă medie de 740.000 de privitori.
Comercial. Peste 250.000 de tineri s-au uitat la ultima ediţie a sezonului doi de Survivor, care l-a dat pe Zannidache de la „Faimoşi” câştigător. Şi aici a fost Kanal D pe primul loc, peste Pro TV şi Antena 1. La finala de anul trecut, Kanal D era pe locul trei la tineri.
Acum, după îndelungi negocieri, Pro TV-ul încearcă să resusciteze formatul „Supraviețuitorul” – eșuat în 2016 – și să „deturneze” Kanal D-ul la nivel de audiențe.
(NU RATA: DANIEL PAVEL, ASALTAT DE ADIRMATOARE DUPĂ DESPĂRȚIREA DE LOGODNICA SA)
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.